“Atracția Succesului:” Un altfel de Book Review [Video]

Cu siguranță ai întâlnit măcar o dată în viața ta o persoană în prezența căreia simți pace, căldură sufletească, energie pozitivă și încredere. Încredere că, în preajma unei astfel de persoane, ai putea și tu să devii mai bun, mai calm și mai echilibrat din toate punctele de vedere.

Astfel de persoane nu apar în viața noastră întâmplător, ci de fiecare dată cu un scop mai măreț decât ceea ce putem simți și înțelege noi la momentul respectiv.  De-a lungul anilor am întâlnit foarte puține persoane cu care să simt o astfel de conexiune, iar Anca se numără printre ele.

Eu și Anca ne cunoaștem din perioada liceului, unde eram colege de clasă. Recunosc că nu am fost niciodată foarte apropiate pe vremea aceea, iar după terminarea liceului nu am ținut legătura una cu cealaltă. Totuși, câțiva ani mai târziu, și de la mii de kilometri distanță ne-am reconectat prin intermediul blogurilor noastre. A fost nevoie doar de un schimb de idei ca să ne dăm seama că rezonăm în foarte multe aspecte, și astfel legătura noastră a început să prindă contur.

Prin prisma cuvintelor pe care le așterne zi de zi pe blogul atractiasuccesului.ro, Anca a creat o comunitate minunată de oameni cu care împărtășește idei inspiraționale, gânduri pozitive și resurse de dezvoltare personală. Personal, eu îi citesc blogul încă de pe la începuturile acestuia, și ceea ce mă face să revin constant pe site-ul ei, este energia pozitivă pe care o transmite prin fiecare idee, îndemnul ei constant de a lucra cu noi înșine pentru a produce schimbări la nivelul gândurilor noastre și al modului în care percepem lucrurile care se întâmplă în viața noastră.

Recent, Anca a publicat și prima ei carte, “Atracția Succesului”.  O carte scrisă cu pasiune, din suflet și cu o doză substanțială de optimism. Am citit cartea “Atracția Succesului” de câteva ori până acum și încă nu mă încumet să o pun pe raft. Este în definitiv o carte pe care poți să o deschizi întâmplător la orice pagină, în orice moment al zilei, și simți că fragmentul citit a fost scris pentru tine.

În continuare, vă invit să ascultați câteva fragmente din cartea “Atracția Succesului” –  o lectură inspirațională pentru a vă descreți un pic frunțile și a vă deschide inima către frumos.

Dacă doriți să cumpărați cartea “Atracția Succesului”, găsiți mai multe detalii pe site-ul atractiasuccesului.ro, sau puteți comanda cartea direct de pe libris.ro.

P.S. Am luat cartea la o călătorie pe podul Golden Gate, în San Francisco și asortarea culorilor a fost o pură întâmplare.